TikTok-kurs: Kom i gang med TikTok
Gira på TikTok-kurs? Gjennom denne workshopen dykker vi inn i mål, målgrupper, tone of voice, kreative uttak og kartlegger relevante innholdskategorier for deg og din bedrift.
Tidligere kunder har kommet ut av workshop med en tydelig retning og over 50 konkrete TikTok-uttak de kan sette i gang med å produsere samme dag.
Dette inngår:
- Introduksjonsmøte
- Workshop – vi finner ut hvem dere kan være på TikTok, og hva dere kan få ut av å være der
- Skreddersydd TikTok-strategi levert og presentert
Veldig interessant og inspirerende workshop! Helt klart noe jeg vil anbefale til de som ønsker å ta et dypdykk i TikTok!
– Sandra Nedal, Marketing Coordinator i Clarion Hotel The Hub
Kursholder:
/https%3A%2F%2Fspoonagency.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F11%2Fspoon-portrett-previews-BW-11.jpg)
Kurset arrangeres av Liv Tone Otterholt.
Liv Tone er Spoons TikTok-stjerne som har hatt ansvar for å bygge opp flere av våre kunders kanaler.
Hun har svært god erfaring med innhold rettet mot yngre målgrupper, blant annet har hun vært med på å bygge opp KIWIs TikTok-kanal, og konseptutvikling av flere SoMe-kampanjer for Av-og-til, Nor-Shipping, Telenor og Norsk Hydro. Hun prosjektledet også KIWIs prisvinnende kampanje Skolekravet.
Pris: 39 200 NOK eks. mva
Varighet: En halv dag + etterarbeid
Deltakere: Opp til 6 stk, eller etter avtale
Sted: Oslo sentrum, eller etter avtale
/https%3A%2F%2Fspoonagency.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F02%2FLT.jpg)
/https%3A%2F%2Fspoonagency.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fav-og-til_toppbilde.max-800x600-1.jpg)
/https%3A%2F%2Fspoonagency.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F05%2FTikTok_Case_KIWI_toppbilde.max-800x600-1.jpg)
/https%3A%2F%2Fspoonagency.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F11%2FKIWI_Skolekravet_Forside.original-copy.jpg)