Tjeneste

Performance marketing

I distribusjonen forsikrer vi at innholdet blir sett av de riktige folkene til riktig tid. Vi tilpasser budskapene for å kunne lykkes i kanalene vi distribuerer i, og optimaliserer underveis gjennom et kort kampanjeløp eller en always-on prosess.

Kanaler vi behersker

  • Facebook
  • Instagram
  • Snapchat
  • Youtube
  • LinkedIn
  • TikTok
  • Pinterest
  • Display
  • SEO/SEM
  • Native
  • Podkast/radio
  • Influencermarketing
  • B2B/B2C

Ressurser

Våre distribusjonseksperter bistår med strategi, mediekjøp og rådgivning. Vi utvikler digitale strategier og bidrar med å tydeliggjøre målsetninger for distribusjonen.

Basert på innsikt og erfaring, setter vi sammen en mediemiks (kombinasjon av kanaler) som sammen skal dekke ulike steg i en kjøpstrakt eller kundereise. Distribusjonteamet jobber tett med innholdsprodusentene slik at innholdet blir skreddersydd de ulike plattformene.

Prosess

  1. Analyse av målgrupper
  2. Identifisere målsetning, budsjett og KPI (key performance indicators)
  3. Utvikle strategi og medieplan
  4. Planlegge innhold og kampanjeoppsett
  5. Optimalisering, analyse og datainnsamling
  6. Rapportering