Merkevarebygging innen mat og drikke handler mye om merkevarenes fysiske tilstedeværelse, men det handler også om merkevarenes mentale tilstedeværelse hos forbrukeren. Når stadig større deler av hverdagen vår flyttes over til det digitale, øker også muligheten for å oppdage nye produkter og merkevarer digitalt. Over 40% av dagens forbrukere oppdager nye merkevarer først på nett, og når de ønsker å vite mer om produktet og bruksområder, bruker de gjerne Google og sosiale medier.
I Spoon jobber vi med flere av Norges største merkevarer innenfor mat og drikke. Vi er et stort team som har spesialkompetanse på å lage og nå ut med engasjerende mat- og drikkeinnhold. Vi jobber med hele løpet fra analyse, strategi, produksjon og distribusjon, og vi har ekspertkompetanse på å sørge for at innholdet når frem i søk.
Vi utvikler, lager og tester alt av matinnhold og oppskrifter, og vi samarbeider med noen av Norges beste matfotografer og -stylister.
Vil du vite mer om hva vi kan gjøre for din merkevare? Torunn svarer gjerne på spørsmål!
PS: synes du maten i filmen over her så digg ut? Oppskriftene finner du på skikkeligdiggmat.no