/https%3A%2F%2Fspoonagency.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F08%2FToppbilde_kantega.png)
Kantega er et IT-selskap med rundt 130 medarbeidere. Deres største utfordring – som i resten av bransjen – er knapphet på utviklere og kampen om de beste it-hodene. Kantega konkurrerer med giganter som Bouvet, Sopra Steria og Accenture når de skal rekruttere.
Samtidig har Kantega fordelen av å være liten og oversiktlig. Det ansatteeide selskapet kan ta raske beslutninger og modige valg som de ikke trenger godkjenning av eksterne i styret eller aksjonærer for å få gjennom.
/https%3A%2F%2Fspoonagency.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F08%2FScreenshot-2019-01-22-at-10.26.46.original.png)
Innsikten som ble brukt kom i sin helhet fra Kantegas egne ansatte. Det var flere av disse som var med i workshops, og som naturligvis kjenner målgruppen svært godt. Kantega er et mangfoldig miljø, og til sammen hadde de ansatte god oversikt over målgruppens behov, drivere, utdannelse, kompetanse, medievaner og motivasjon.
Videovisninger
0
Likerklikk YouTube
0
I tillegg så vi en 3,5 % økning i trafikk til nettsidene og enorm økning i besøk til jobbsidene fra 70 til 2500 på et år. Videre ble det også rapportert om 20 % økning i stolthet blant egne ansatte, i følge årlig ansattundersøkelse.
/https%3A%2F%2Fspoonagency.no%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F11%2Fspoon-portrett-previews-BW-16.jpg)